Sy

Jag är ingen begåvning när det kommer till sådär händiga saker. Jag får alltid höra att jag är så ”hätsig” i allt jag gör.  Kanske därför jag i ren protest skaffat mig ett intresse (som alltid funnits iochförsig) att göra om och skapa egna saker. Jag är inne i en fas när jag inte kan sova för att det ploppar upp nya idéer hela tiden!

 

Jag har insett att det roligaste som finns är att se möjligheter i gamla eller rent utav fula saker. Och resultaten har hittills blivit lyckade!

 

Så jag råder alla LYFTA PÅ ARSLET OCH SKAPA!! Och för Gud’s skull tänk efter innan ni slänger nåt i garderoben.

 

Men nu hinns det inte med mer skrivande för jag ska sy vidare på min klänning som jag troligtvis kommer att ha på en avskedsfest imöra. Vi får väl se hur det går med den saken…

 

 

Det utsatta objektet som kostade mig 60 kronor på secondhand. Resultatet lär ju som sagt dyka upp i rutan imorgon.

På återseende.

 

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0