Shopping

Efter en kort men effektiv shoppingrunda igår hann jag inhandla flera bra-att-ha-saker att utöka garderoben med. Allt svart. Säga vad man vill men: bra färg, passar allt och alla! Känner jag mig själv kommer min höst vara ganska svart. I klädväg!

 

 

Det blev en klänning/ linne med nitar och en ”tub”halsduk från Gina Tricot.


Det införskaffades även typ av leggingsbyxa som jag tänkt ha som byxa med hög midja, då jag inte för mitt liv kan hitta ett par snygga svarta jeans. Tips?!


/e.


Kommentarer
Postat av: Lena

oh vilken fin klänning :)

2009-09-19 @ 14:41:06
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket!:)

spring till gina så lovar jag dig att den finns kvar!

ha det bra!

/e

2009-09-19 @ 15:11:29
Postat av: Lundberg

Tack för lånet av klänningen! Blev superb!

2009-09-22 @ 00:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0