MC-boots

 

 


Det var väl först igår när jag gick ut som jag insåg att, jäklar, det har blivit kallt ute! Det som legat och gnagt i bakhuvudet ett tag gick nu alltså inte längre att förneka. HÖSTEN. Det är bara att lägga de alltid lika bekväma sommarkläderna bakom sig. Men vem är jag och säga att det skulle vara dåligt!?


Så imorse slängde jag på mig skinnjackan och den stoora halsduken. Och gudars vad mysigt det var! Så jag är nu dödligt sugen på att införskaffa höstkläder. Inte minst ett par mc-boots. Jag vet att varenda en av samma kön som jag kommer att vandra omkring i sådana.. men jag kan inte rå för att det är så läckert!


Problemet är att jag inte hittar den perfekta kängan. Men än så länge är den här från Vagabond en klar favorit. Efter lite snygg slitning skulle den nog vara så gott som perfekt.

 

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0