Handväska

Har levt med min bruna handväska lite för länge nu, så jag kände för att förnya mig lite.

 

Alla, även jag, vill ha en svart väska! Tyvärr så är jag aningen trött på alla dessa likadana väskor som varenda affär säljer som smör. Den lite för lilla blanka saken som man inte får plats med plånkan i. Alla vet vad jag menar! Jag påstår inte att de är fula, men det är inte riktigt e.gahm.

 

Men så tog jag min dagliga runda på bla tradera.se häromdagen och hittade en mycket jag-väska. Såg att auktionen gick ut 07.33 dagen efter!!.. så där satt jag en tidig söndagsmorgon och budade. Men trots den dvala jag befann mig i så fick jag väskan för så mycket som 32 svenska koronas.

 

Har precis betalat den nu, så man är ju längtans tider!

 

Så medans jag väntar ska jag passa på att ta en liten runda på stan. (återkommer med eventuella fynd)

 

 

 

 

/e.


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så snygg =)

2009-09-21 @ 13:40:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0