Fröken Lundberg

Man kan ju inte bli annat än sugen att flytta hemifrån när man är på lägenhetsvisning! Att få inreda, skruva ihop saker, styla….mmm..

 

Hur som helst så hjälpte Fröken Lundberg och jag en vän att kika på nyrenoverade lägenheter då jag bestämde att hon får stå för ”dagens outfit.”(någon som har något annat ord för det? Börjar kännas lite utslitet..) I mina ögon snyggt och enkelt. Och jag älskar den fräcka blandningen av armband hon har! Är perfekt i höstmörkret, det livar liksom till ett lite!

 

Så nu är det jag som rotar efter kedjor och dylikt. De snyggaste finns utan undantag på second hand!

 

 

 

/e.


Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

riktigt snygga klädera! :)



Hoppas du får en riktigt grym torsdags kväll. Ha det bäst nu!

2009-09-17 @ 20:20:55
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Lundberg

Jag tycker att du ska ha dagens utstyrsel!!!!!

2009-09-17 @ 23:04:23
Postat av: e.gahm

dagens utstyrsel är taget!

2009-09-18 @ 10:26:38
Postat av: moa<3

vad ska jag ha för nytt bloggnamn sötnos?<3

2009-09-18 @ 17:35:30
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0