Mickey Mouse

 

 

Nu är det tisdag.

Det blev som jag lovat en tripp till da town igår. Vilket även resulterade i diverse fynd. skoj.

Men inte nog med det så fick jag lite senare agera smakråd. Och även han kom hem med händerna fulla med mycket snygga kläder och skor! Lyckat.

Sen blev det lite av ett spontanbesök på bio.  Det blev ”Flickan som lekte med elden ” som vi satt och skavde till i 2 timmar. Den var mycket sevärd. (det är prästen som är mördaren)

Men för att komma till sak så blev dagens utstyrsel inget mindre än denna kreation.  Har kommit på mig själv med att använda smycken alltför sällan fastän att det finns massa i vrårna hemma. Så jag har gjort ett deal med mig själv att ha nåt på mig varje dag. Dagen till ära hade jag alltså på mig en riktig favorit från H&M. En berlock med ett hästbarn på samt en svart ring. Allt blev snäppet roligare då!

 

För övrigt så har väskan kommit! Längtans tid är över,  och jag blev icke besviken!

 

/e.


Kommentarer
Postat av: a.gahm

Grrr! Miss Gahm! Vad arg jag blir på dig.. du får ju inte avslöja vem som är mördaren.. jag hade tänkt att se filmen juuuu! hahaha

2009-09-22 @ 18:03:08
Postat av: Lisa

mys med bio!

2009-09-22 @ 22:20:21
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: c.gahm

ELIN!!! nu blir ja arg, ja ska ju med se filmen, illa! ;)

2009-09-22 @ 22:36:02
Postat av: e.gahm

höhöhö

2009-09-23 @ 08:18:57
Postat av: Malin

Sv: Ja visst är det ett snyggt halsband!

2009-09-23 @ 08:26:55
URL: http://malinnelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0