Declaring Indigo by Lancôme

Hösten är här. Den kan vara grå…och tråkig…och alldeles, alldeles underbar! Ta en titt på Lancômes kollektion för Autumn/Winter 09 – och bli lite gladare.

 

Looken är skapad av make-up artisten Aaron De Mey, som inspirerats av klassiska snyggingar som Birgitte Bardot och Simone De Beauvoir.

 

 

 

Klassisk make-up med mättade färger à la franskt 20-tal känns lätt hetast även hösten 2009.

 

Regnet smattrar mot rutorna, men det struntar jag i. Snyggt smink piggar upp både mig och väderprognosen.

 

 

 

/c.


Kommentarer
Postat av: Jen.Q

Wo :)Nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Tänk vad världen vore utan färg !

2009-09-22 @ 22:30:52
URL: http://letsdreamaway.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0