Toga

Och varför har jag inte gjort några spår av mig här på ett tag?

 

Lång historia kort. Jag har inte haft nåt vettigt att diskutera.

 

Huvudet har varit upp och fötterna ner, men det har liksom inte hänt något av direkt allmänt intresse.

 

De senaste dagarna har utstyrseln antingen bestått av Ica:s fashionabla kreation eller något mycket, mycket bekvämt. Alltså inget som den övriga befolkningen ska behöva beskåda.

 

Samt att jag tycker att modet i övrigt just nu traskar omkring i samma spår. Jag skulle önska att det hände något riktigt spännande och oväntat på den fronten.  Eller så är det helt enkelt jag som är lite ur gängorna för tillfället.

 

Och om någon över huvud taget bryr sig så ska det komma upp en bild på den omgjorda klänningen som jag hade i helgen snart. Den här blir en liten tease på hur det blev. Men den absoluta favoriten var ändå togan som intog scen en stund in på småtimmarna. Både skön OCH snygg!

 

 

Och varför jag har strukit över mitt huvud som en tvättäkta fjortis är för att andra ska slippa kräkas..

På återseende

 

 

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0