sammanfattning

Mina damer och herrar!

har inte varit hemma så mycket, eller av annan anledning inte haft tid att uppdatera.
men här är jag nu iaf!

jag besökte ju som sagt Ullared häromdagen, och gudars vad skoj det var! Hade verkligen inga förhoppningar men efter att ha slagits en hel dag med varenda kärring så kom jag därifrån hel med både kläder och massa roliga grejer!
Det blev både tröjor, strumpbyxor, leggings, koftor, underkläder bla.. Och vet ni vad? jag köpte faktiskt en pälsväst! fusk, men ändå.  tänkte bära den utanpå skinnjackan.

Passade faktiskt även på att införskaffa de första julklapparna! Tidigt kanske, men jag är helnöjd!

Så dagens tips från Gahmen : åker du till Ullared så titta i varenda vrå, och kika en extra gång=fynd!



schleetna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0