man lever bara en gång!

  
dagens utstyrsel. grå cheap monday-jeans, t-shirt carlings samt en Tiger- skjorta.                

dagen till ära så tog jag en sväng till gymmet och svettades, sen gick jag hem, och sen åkte jag till jobbet, och nu har jag precis kommit hem!

Har kikat över lite vad man ska sikta in sig på i storstaden imorgon, och jag lovar att det finns en del Gahmen vill ha! FÖRSÖK STOPPA MIG! jag är så kopiöst shoppingsugen, och av mycket erfarenhet köper man på sig på tok för mycket som kaaanske aldrig kommer beskåda Linköpings gator. Men man lever bara en gång. Som den välkände östgötska profilen en gång sa:" KOM igen nu Britt-Marie, KÖR för FA-AN" så jag tar dessa ord till mig och satsar till 110%!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0