livet e en fest

Uppladdnig med mitt snygga gang innan vi begav oss till Lorient. Blev en bra kväll. Som jag lovat med en hel del dans, men det kunde blivit mycket mer. HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SPELA MUSIK SOM MAN KAN SJUNGA TILL!
När jag skulle önska en låt fick jag svaret: Vi har bara house.
                                          WHAT!?

















och precis som jag trodde , det bidde svart utstyrsel. Jag kommer nog aldrig komma ur den "fasen". Älskar SVART. Det blev enkla jeans med denna top, samt skyhigh heels..nicee. Men de persikofärgade läpparna blev ändå pricken över i.

och mina frescha vänner gav en härlig mix av stilar! älskart.Alltid lika snygga!



men kvällens vinnare är efter en, inte, så lång funderare kreationen ovan! jag skulle nog faktiskt vilja ta åt mig äran och säga att detta är mitt mästerverk.

Ingen går säker i den här staden.. INGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0