fredag kväll= inflyttnigsfest

 

 

En mycket angenäm förfest med angenäma vänner i en angenäm lägenhet!

Värden fick badankor och badrumsartiklar, vilket jag tror uppskattades! Gratis är ju alltid gott;P

För mig både började och slutade kvällen på denna förfest, medans andra fortsatte vidare och gjorde Ågatan farlig. Ska man jobba 6 dagen efter så får man ibland vara förnuftig… så efter 2 timmars sömn dök jag upp på ICA.

 

Hade leeite, leeite panik vad kvällens utstyrsel skulle bli, men jag tog till saxen och gjorde om nåt gammalt från Monki. Och resultatet kan beskådas här. Är ganska nöjd. Den blev sådär enkel och bra.

Nu har i alla fall min efterlängtade Stockholmstripp spikats- torsdag. Det ska bara bli skönt att komma ifrån allt ett par timmar, och förhoppningsvis även likna en packåsna när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0