skörden

KÄNNER NI IGEN!??! Dessa bedårande skor som jag nämnt tidigare står nu i mitt rum och är kopiöst fräscha!
Hittade dom i Vagabond's butik, och det tog inte många sekunder innan 1200 koronoas drogs från mitt konto, det vill jag lova!
Dom var värda vartenda öre.



Men storstaden bar som väntat en stor skörd! Hittade riktigt mycket annat snyggt också som jag är kanonnöjd med! 
BLA dessa fejk-skinnbyxor från H&M. Trodde aldrig jag skulle hitta ett par som passade mig. Dom sitter sådär lagom löst, och inte som ett korvskinn som dom där hemska lack-leggingsen gör..tror faktiskt inte jag har sett någon som är snygg i sådana...synd, det är en bra grej annars. 


me like detaljerna..yeeeees.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0